Sui Ava Hårpynt for millioner

Introduction

Sisse Bachmann og Nicklas Jørgensen kom til os i 2017 med en drøm om at skabe et smykke og accessory brand. Igen i 2019, efter blot to år på markedet, relancerede vi webshoppen for at følge op med successen og nye ambitioner.

Sui Ava værner om deres visuelle identitet og udviser stor professionalisme i alle aspekter af dette startup eventyr - og vi er stolte over at være med på rejsen.

Skræddersyet WooCommerce

Baseret på designs fra Sui Ava har vi udviklet en shop i WooCommerce med fokus på performance, mulighed for skalering og fuld kontrol.

Forhandleroversigt

På blot to år har Sui Ava imponerende +250 forhandlere over hele verden. Disse kan tilgås let fra denne skrædersyede forhandleroversigt.

Produktfilter

Webshoppen består idag af +500 produkter og et skræddersyet filter sikrer brugervenlig navigation på tværs af kategorier og variationer.

Billedebank

Alle forhanldlere og presse kan tilgå Sui Avas egen billedebank, som med et let læg-i-kurv flow, gør det let for brugere at hente inspiration.

Responsivt design

Beslutningsprocessen ved køb af accessory i denne prisklasse er ikke lang, og derfor er shoppingoplevelse på mobil helt afgørende.

Egne emojis

Vi har udviklet et par af Sui Avas helt egne emojis til Instagram - blot endnu eksempel som adskiller Sui Ava fra sine konkurrenter.

Høj performance

For at øge brugeroplevelsen, er webshoppen optimeret til en Google Pagespeed score på hele 97/100 points.

"Når du belsutter dig for at udleve din drøm, så er det afgørende at sætte det rigtige hold omkring dig. Jeg stoler på Ruby Studio og værdsætter deres proaktive tilgang og deres evne til at forstå min forretning”

Sisse Bachmann
Co-founder & Creative Director, Sui Ava

Næste projekt